pogoda

wtorek, 29 marca 2016

Drobne zwierzęta pod mikroskopem.

Witam. Dziś pooglądamy sobie zrobione przeze mnie zdjęcia przedstawiające zwierzęta pod mikroskopem. Zapraszam.
1.Biedronka.
Jest to owad z którym każdy miał do czynienia. Jednak zdjęcia pod mikroskopem potrafią zaskoczyć.
Głowa Biedronki 4x

Skrzydło Biedronki 4x










2.Mucha.
Tak samo jak biedronka jest to owad, który musi i musiał nas porządnie wkurzać.
Noga Muchy 4x
Niezwykłe oko muchy!
3.Mrówka.
Owad którego bardzo lubię (oczywiście czarną)!!! Lecz zdjęcia pod mikroskopem wszystko ujawniają.
Noga Mrówki 4x
4.Pierze kury.
4x
5.Pająk.
 Często się go boimy i brzydzimy. Oto dlaczego.
4x
Mam nadzieje że wam się spodobało. Zapraszam do pisania komentarzy.


Noga Mrówki 10x

1 komentarz:

  1. Witam. Ostatnio natrafiłem na ten ciekawy blog i bardzo mnie zainteresowały zdjęcia i ciekawostki jakie wstawiasz . Niestety, przez ostatnie dni monitorowałem ten blog i niestety nie ma w nim nowych ciekawostek :(, fajnie by było gdybyś wstawił coś jeszcze :), chyba że już nie prowadzisz bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Efekt kursora dostarczyły profilki.pl